CE INSEAMNA PILATES?

Pilates este o calatorie – pe masura ce avansezi, esti recompensat. Indiferent de starea fizica sau psihica pe care o ai, o sesiune de Pilates te va face sa te simti mult mai bine! Aceasta activitate nu numai ca iti imbunatateste activitatile fizice din viata de zi cu zi, dar iti si ofera o stare de spirit mult mai buna.

Pilates inseamna gratie. Inseamna echilibru. Inseamna concentrare si constientizarea propriilor abilitati fizice. Inseamna relaxare, antrenament si sanatate. Pe scurt? Pilates inseamna stare de bine.

serviciile noastre

Koa Pilates este studioul tau din Bucuresti in care vei invata sa respiri, sa iti folosesti corpul, sa traiesti sanatos. Aici vei gasi toate ingredientele de care ai nevoie pentru a fi fericit. Aici vei descoperi unicitatea antrenamentelor de Pilates, echipamente de ultima generatie si o echipa formata din profesionisti.

wellness

Sesiunile de Pilates dezvolta în detaliu fiecare element de care ai nevoie pentru a fi într-o forma fizica buna, si anume: forta, flexibilitate, rezistenta musculara, coordonare, stabilitate si o postura buna.

Fiind o metoda care foloseste miscari controlate, menite sa iti dezvolte frumos corpul, o sesiune la Koa Pilates din Bucuresti te va ajuta sa iti lucrezi muschii abdomenului, bratele, picioarele, muschii fesieri etc.

Nimic nu se compara cu o sesiune de Pilates! La Koa Pilates vei avea experienta sesiunilor one-on-one, unde toata atentia instructorului personal iti va fi adresata tie, asigurandu-te ca te bucuri de toate beneficiile acestei activitati.

Cea mai buna parte? Datorita multiplelor variatii si progresii ale exercitiilor si datorita posibilitatilor oferite de aparatele de Pilates din studio, te asiguram ca nu te vei plictisi niciodata!

Recuperare

Majoritatea leziunilor fizice (accidentarilor) sunt cauzate de dezechilibre musculare sau ale articulatiilor in interiorul corpului nostru. Iar aceste dezechilibre pot fi cauzate de multe lucruri, cum ar fi: o postura gresita, felul în care mergem, modul in care ne aplecam, ne asezam sau lucram – practic, modul in care ne miscam. Foarte multi dintre noi ne miscam gresit, nu ne folosim corpul 100% si punem o presiune prea mare asupra unor muschi, in timp ce ii slabim pe altii, cauzand astfel un dezechilibru.

Sa luam spatele, de exemplu: modul in care ne miscam poate pune o presiune prea mare asupra coloanei vertebrale, in timp poate slabi muschii pelvieni in partea din fata a corpului sau viceversa. Indiferent de situatie, in corpul nostru se va produce un dezechilibru, ceea ce înseamna ca el va fi mult mai sensibil la accidentari sau lovituri de orice fel.

Exercitiile de Pilates stimuleaza si dezvolta musculatura corpului prin intarirea “centrului” acestuia, adica a core-ului. Pilates accentueaza, de asemenea, alinierea coloanei si a pelvisului, lucruri esentiale in realizarea corecta a miscarilor corpului.

Sesiunile de Pilates te vor ajuta sa previi accidentarile, dar si sa te recuperezi in cazul unor astfel de incidente, prin restimularea muschilor sau articulatiilor afectate, fara a pune presiune pe acestea si fara a-ti forta corpul sa faca lucruri de care nu este capabil. Pilates te va ajuta sa-ti reintri în forma mai repede decat iti vei da seama, facandu-te sa iti simti corpul ca nou!

PRENATAL

Atunci cand esti insarcinata, in corpul tau apar multe schimbari in ceea ce priveste starea fizica: de la forma muschilor, flexibilitate, mobilitatea articulatiilor si pana la postura, totul se schimba! Iar cand totul se schimba, lucrurile pot sa devina inconfortabile. Solutia? Pilates te poate ajuta sa te simti bine in pielea ta chiar si in timpul sarcinii. Iti va imbunatati respiratia, iti va diminua durerile de spate si te va ajuta sa ramai flexibila in toata aceasta perioada. In plus, te va ajuta sa iti reintri mai usor în forma dupa nastere!

Dar care este cel mai mare avantaj al sesiunilor de Pilates in timpul sarcinii? Ei bine, Pilates iti va face nasterea mai usoara! Miscarile de Pilates au un impact mai scazut in ceea ce priveste efortul fizic, ceea ce il face sa fie o activitate sportiva recomandata femeilor însarcinate, fara sa provoace schimbari ale ritmului cardiac sau dureri musculare ori ale articulatiilor.

De asemenea, Pilates include “stretching” si exercitii de tonifiere a corpului, astfel ca ajuta la mentinerea flexibilitatii si rezistentei soldurilor, lucru esential viitoarelor mamici, mai ales în ceea ce priveste nasterea naturala.

In cazul sesiunilor de Pilates prenatale, cele mai multe modificari ale exercitiilor vor aparea in al doilea si al treilea trimestru de sarcina, si asta din cauza expansiunii abdomenului. In acest moment, miscarile vor fi efectuate cel mai bine din pozitia asezat-vertical sau culcat-lateral. Cu toate acestea, se poate lucra si din pozitia culcat-dorsal atata timp cat capul este ridicat cu ajutorul unei perne la 30 de grade deasupra inimii.

Postnatal

Orice femeie isi doreste o silueta de invidiat, iar momentele de dupa sarcina nu fac exceptie. Atunci cand esti o proaspata mamica, desi bucuria de a avea un nou-nascut este inegalabila, satisfactia de a reveni la silueta dinainte de sarcina sau chiar la o forma fizica mai buna este si ea destul de mare.

După sarcină, muschii abdominali iti sunt intinsi si elastici, iar articulatiile sunt si ele instabile si slabite. Dar la Koa Pilates gasesti solutia! Iata de ce Pilates poate fi un bun „remediu” postnatal:

 

  1. Redobandeste-ti stabilitatea fizica! Pilates nu numai ca lungeste si tonifica muschii abdominali, dar se concentreza in special pe alinierea coloanei vertebrale în raport cu pelvisul. Pe scurt? Iti vei simti core-ul ca înainte, iar muschii tai abdominali vor recapata viata!
  1. Stabilizeaza-ti pelvisul! Tendoanele si muschii bazinului, care devin suprasolicitati si slabiti dupa nastere, au nevoie sa fie din nou ca inainte. Din fericire, în sesiunile de Pilates sunt integrate exercitii pentru absolut toate partile din corpul tau afectate de sarcina, inclusiv bazinul.
  1. Obtine un abdomen plat! 100 de abdomene pe zi nu te vor ajuta sa iti aplatizezi abdomenul. Exercitiile de Pilates te vor ajuta sa iti antrenezi toti muschii abdomenului, facand actiunea de “recuperare a siluetei” mult mai eficienta!
  1. Nu pierde ore în sir în sala de sport! Cu totii stim: atunci cand abia ai nascut, tot ce vrei sa faci este sa iti petreci fiecare minut alaturi de copilul tau. Prin urmare, orele petrecute în sala de sport sunt ultima activitate pentru care ai opta în timpul unei zile. Inca o data, Pilates te salveaza. Datorita eficientei acestei activitati, nu va fi nevoie sa faci ore în sir de exercitii. Si, desi am vrea sa te avem la noi in studio cat mai mult posibil, doua sedinte de Pilates pe saptamana vor fi suficiente pentru a obtine rezultatele pe care ti le doresti.

ECHIPA

(+40) 720 744 444

TURBINEI 16, BUCURESTI, ROMANIA

hello@koapilates.ro

oferte si preturi

Sedinta privata    120 RON
Sedinta semi-privata    90 RON
**Prima sedinta este demo (gratuita)


Pachete de sedinte private

Pachet de 5 sedinte private    550 RON
Pachet de 10 sedinte private     1000 RON
Pachet de 20 de sedinte private    1900 RON


Pachete de sedinte semi-private

Pachet de 5 sedinte semi-private    400 RON
Pachet de 10 sedinte semi-private    750 RON
Pachet de 20 de sedinte semi-private    1400 RON

**Preturile sunt pentru o persoana si includ TVA

Regulament

  • Pentru toate sedintele de Pilates este necesara o programare in prealabil
  • Toate pachetele de sedinte trebuie achitate in avans
  • Sedintele/pachetele de sedinte nu sunt transferabile
  • Anularea unei sedinte se face cu minim 6 ore inainte de ora programata a acesteia. In caz contrar, sedinta va fi considerata efectuata si dedusa din pachet
  • Pachetele de 5 sedinte sunt valabile 30 de zile
  • Pachetele de 10 sedinte sunt valabile 60 de zile
  • Pachetele de 20 de sedinte sunt valabile 90 de zile
    Studioul este deschis de Luni pana Sambata numai pe baza de programare